Verzenden
Hieronder vind je alle vragen die betrekking hebben met de levering van uw order.
V1. MET WELKE TRANSPORTEUR WORDT HET PAKKETJE AFGELEVERD?
Uw pakketje wordt de geleverd met PostNL of Bpost.
V2. WAT IS DE LEVERTIJD?
Op werkdagen voor 15:00 besteld, is zelfde dag verzonden. Onder normale omstandigheden ontvang je het pakketje de eerst volgende werkdag van de bezorgdienst. Indien het druk is bij de bezorgdienst kan het langer duren (denk aan Sinterklaas / Kerst).
V3. OP WELKE DAGEN WORDT ER BEZORGD?
PostNL bezorgd onze pakketjes op dinsdag t/m zaterdag. Bpost levert van maandag t/m vrijdag.
V4. VOOR WELKE BEZORGOPTIES KAN ER GEKOZEN WORDEN?
Wij brengen je bestelling naar PostNL. Dit doen wij van Maandag tot en met Vrijdag.
V5. WORDT ER GELEVERD AAN EEN POSTBUS?
Nee, PostNL en Bpost leveren beiden niet aan een Postbus.
V5. HOE VAAK WORDT HET PAKKETJE AANGEBODEN?
Uw pakketje past normaal gesproken door de brievenbus. Is dat het niet het geval dan wordt uw pakketje 2x bezorgd als u niet thuis bent. Als u niet thuis bent, wordt uw pakketje in de meeste gevallen standaard afgeleverd bij uw directe buren. Als dit ook niet lukt krijgt u een briefje in uw brievenbus met een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. U kunt kiezen uit de volgende opties:
- Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
- Maandag t/m vrijdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (€ 1,95 extra).
- Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
- Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (€ 1,95 extra).
- In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.
Als uw pakketje in de brievenbus kan moet u niet thuis zijn.
V6. MOET IK TEKENEN VOOR EEN PAKKETJE?
Nee, u hoeft niet te tekenen voor uw pakketje. Meestal wordt uw pakketje in de brievenbus gestoken.
V8. KAN IK MIJN PAKKETJE TRACEREN?
U krijgt binnen 24 uur na verzending een Track & Tracé code via email.
V9. MIJN PAKKET IS NIET GELEVERD TUSSEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD, WAT NU?
Neem z.s.m. contact op met de klantenservice via mail info@lewisparis.nl. We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is.
V10. HOELANG DUURT HET ONDERZOEK BIJ DE TRANSPORTEUR?
Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 – 10 werkdagen een reactie van onze transporteur.